Teuku Wisnu - Photo Terbaru

14 November 2007 |

Tengku Wisnu is a boy from Nangroe Aceh Darussalam who now being one of Indonesia’s Top actors. Thanks to "Cinta Fitri" that was make him so famous and loved by most girls. That makes "si Oom senang" jealous. Seems that the "sinetron" makes a history, even former president BJ Habibie and family love it.

Tengku Wisnu:"Girls love me..."
Tengku Wisnu - Photo Terbaru
Reactions:

Related Stories by Categories:




3 comments:

Anonymous said...

hAi kKa TeNgKu WiSnU ..
kPaN nIcH viLm cNtA fItRi mAeN gE ..
uDaH gG sBaR nE pGeN LiAt AcRaNyA viLm tHu . .
viLm yA bGuS dEsI cNeNg ..

pCaR yA cAnTiK , kKa WiSnU jGa gAnTeNg . .

cMoGa LNgGeNg Ya ...

Anonymous said...

kaka aku yeyen di serang.. iiich kakak lebih cuocok sama shireen tauu yah coba kaka pacarnya shireen...

Anonymous said...

hai teuku wisnu sinetron nya jangan kayak gitu dong di cinta fitri,nya yg seru aja jangan buat pennton kesal melihat atau mendengar nya cerita kyk gitu ok


Post a Comment


Silahkan kasih komen, tapi yang sopan dan jangan nyepam, ya! Kami akan hapus komen spam dan gak sopan.

Untuk lebih lanjut baca ini: Commenting Policy


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

What's next? Search: